Beques i subvencions

Subvenció pel transport adaptat

Termini de presentació de sol·licituds: 15 de gener de 2017

L’objecte de la convocatòria és l’atorgament de subvencions, de caràcter no nominatives amb règim de concurrència competitiva, destinades a col·laborar en el transport adaptat porta a porta, a la ciutat de Girona, de persones discapacitades amb problemes de mobilitat o persones grans amb dependència, per tal de facilitar el seu accés als serveis socials d’atenció especialitzada o aquells altres que permetin garantir o afavorir la seva integració en l’entorn per a l’any 2016.

Despeses subvencionables

Seran subvencionables els serveis de transport adaptat realitzats durant l'any 2016, a persones discapacitades amb mobilitat reduïda o persones grans amb dependència, empadronades a la ciutat de Girona. No són despeses imputables a aquestes subvencions les d’adquisició, adaptació i/o amortització dels crèdits destinats a l’adquisició de vehicles ni les despeses financeres. Es consideren despeses imputables a aquestes subvencions les que repercuteixen en el cost de la prestació dels serveis, entenent en qualsevol cas que no es finançarà el 100% del cost total de les despeses que aquest serveis generin.

Entitats beneficiàries

Poden concórrer a la convocatòria de subvencions objecte d’aquestes bases les entitats que realitzen transport adaptat, porta a porta, a persones discapacitades amb problemes de mobilitat reduïda o persones grans amb dependència, empadronades a la ciutat de Girona.

Presentació de sol·licituds

Termini de presentació de sol·licituds: 15 de gener de 2017.

Les sol·licituds s’hauran de presentar en el model normalitzat, que estarà a disposició dels sol·licitants a la seu electrònica de l’Ajuntament de Girona, i segons el que estableix la normativa vigent:

El 2 d'octubre de 2016 va entrar en vigor la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques que obliga totes les entitats a relacionar-se amb les administracions públiques per mitjans electrònics i, per tant, disposar necessàriament d’un certificat general que representi l’organització. Aquesta relació electrònica fa referència tant a les notificacions com a la presentació de documents i sol·licituds a través de registre.

Això implica que totes les sol·licituds i documentacions que s’adrecin a l’Ajuntament s’ha de realitzar obligatòriament mitjançant el registre electrònic.

Cal que, com entitat, s’obtingui un certificat o signatura digital.

El certificat o la signatura digital és un document en format digital que serveix per identificar una persona física o jurídica a la que se li assigna una clau per poder realitzar tràmits amb les administracions de manera electrònica. Té un valor legal equivalent al de la signatura manuscrita. El certificat o la signatura digital, s’haurà de sol·licitar a través del web de la Fábrica Nacional de Moneda y Timbre (FNMT) https://www.sede.fnmt.gob.es/ca/certificados, que és una “entitat certificadora.

L’entitat haurà d’acreditar la titularitat de forma presencial en alguna de les Oficines de Registre . Finalment, es farà una descàrrega del certificat via internet i es realitzarà una còpia de seguretat del certificat.

La presentació de les sol·licituds implica la plena acceptació d’aquestes bases i dels requisits i obligacions que s’hi recullen.

Justificació

El termini de justificació finalitzarà el dia 17 de febrer de 2017.

Serveis Socials i Habitatge
  • Àrea de què depèn:

    Àrea d'Igualtat, Drets Socials, Treball, Joventut i Seguretat
    Regidoria de Serveis Socials, Habitatge i Seguretat

  • Adreça:

    Pl. del Vi, 1
    17004 - GIRONA

  • Telèfons:

    972 419 404 
    972 419 492

  • A/e:
  • Web:
  • Horari:

    De dilluns a divendres de 8 a 15 h.

Veure en el plànol: