Tecnologia
i telecomunicacions

Girona, capital del Social Media

Girona, capital del Social Media
 

Girona Twitter Seminar

Dijous 20 de març, de 9 a 14 h, al Palau de Congressos de Girona
Inscripcions: Del 12 de febrer al 20 de març de 2014
Preu: 20 €
Abonaments: 10 € de descompte per la compra dels 3 seminaris.

Audios del seminari que es va portar a terme

Mes informació del seminari

El primer dels tres seminaris estarà dedicat a Twitter. Serà el dijous 20 de març, entre les 9 i les 14 hores al Palau de Congressos de Girona. L’objectiu d’aquest seminari és aprofundir a l’espai social Twitter, una sessió intensa oberta a tothom però dirigida especialment a persones, empreses i entitats que n’hi vulguin treure rendiment.

El seminari té una durada de 3-4h i està plantejat de manera molt pràctica perquè els participants es puguin endur les claus i el coneixement necessari per estar i créixer d’aquesta plataforma. Aquesta mateixa formació s’està donant actualment a alts directius de marques de diferents sectors perquè sàpiguen com aconseguir els seus objectius de notorietat i màrqueting a la xarxa, i especialment a Twitter.

Francesc Grau: El conductor del “Girona Twitter Seminar”

Francesc Grau, el conductor del Girona Twitter SeminarEl “Girona Twitter Seminar” anirà a càrrec de Francesc Grau (Banyoles, 1976), un especialista en entorns digitals nascut a Banyoles. És graduat en Comunicació i Relacions Públiques, llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques ambdós per la UdG, i Màster en Comunicació Empresarial especialitzat en Noves Tecnologies per l'IDEC-UPF al 2005.

Treballa com a consultor especialitzat en reputació en línia i és professor a la UOC en el programa de Gestió d'Empreses en un entorn digital. És col·laborador actiu habitual en projectes vinculats amb les tecnologies de la informació i com afecten a les relacions de les persones, com el laboratori d'idees STIC.CAT i la co-organització dels Premis Bloc Catalunya.

El bloc BrandChats publicava el desembre 2011 una llista que el situava en primera posició entre els més influenciadors en Social Media d'Espanya, i PR Noticies l'inclou al 2013 entre els 25 millors blocs de tendències de comunicació a Espanya.
 

Patrocinador
Logotip de Brand Rain (patrocinador)

Girona, capital del Social Media
www.gironain.cat