Oficina de Comunicació, Documentació i Màrqueting

L’Oficina de Comunicació, Documentació i Màrqueting és el servei encarregat de donar a conèixer l’activitat de l’Ajuntament de Girona mitjançant diferents canals. L’oficina s’encarrega de la gestió del web municipal, de la imatge i el disseny gràfic, de xarxes socials, edició del butlletí electrònic setmanal, de l'agenda d'activitats de la ciutat al web, del Consell Participatiu per a la Llengua i sobretot de la relació amb els mitjans de comunicació.

Notícies

Girona entra a formar part de l'Institut Internacional de l'Ombudsman (IIO)
20/02/2017  |  La institució, centrada en protegir els drets de la ciutadania, ha certificat que Girona compleix tots els criteris estipulats per ingressar-hi.
El Museu d'Història de Girona rep en donació permanent el quadre "Família", d'Enric Marquès Ribalta
20/02/2017  |  Es tracta d'una peça cedida pel crític d'art gironí Ricard Planas.
El Palau de Congressos acull avui el projecte educatiu #avuixdemà
17/02/2017  |  L'acte presentarà els 24 reptes que volen afrontar les escoles FEDAC per a l'educació del S. XXI.
El Palau de Congressos presenta el projecte comú Olot-Girona-Lloret en el 29è Congrés Nacional d'Empreses OPC
16/02/2017  |  L'esdeveniment té lloc a Lleida fins al 18 de febrer i hi participen 270 professionals procedents de tot l'Estat espanyol.
L'Ajuntament de Girona estrena un visor al web per consultar dades dels barris dels pressupostos participats 2017
16/02/2017  |  L'eina permet conèixer els paràmetres que s'han utilitzar per establir l'assignació pressupostària de cada àmbit.
Subscripció als Butlletí  general de l'Ajuntament de Girona
Oficina de Comunicació, Documentació i Màrqueting
Veure en el plànol:
www.gironain.cat