Oficina de Comunicació, Documentació i Màrqueting

L’Oficina de Comunicació, Documentació i Màrqueting és el servei encarregat de donar a conèixer l’activitat de l’Ajuntament de Girona mitjançant diferents canals. L’oficina s’encarrega de la gestió del web municipal, de la imatge i el disseny gràfic, de xarxes socials, edició del butlletí electrònic setmanal, de l'agenda d'activitats de la ciutat al web, del Consell Participatiu per a la Llengua i sobretot de la relació amb els mitjans de comunicació.

Notícies

L'Ajuntament de Girona millorarà l'accessibilitat del camí escolar de l'Escola Annexa-Joan Puigbert
07/12/2017  |  S'ha aprovat inicialment el projecte d'obres i es preveu que es pugui licitar a principis de l'any vinent.
La festa de la llum Vibra és la principal novetat de la programació d'activitats per a aquest Nadal a Girona
05/12/2017  |  Hi ha prop de 300 propostes per a tots els gustos i totes les edats per gaudir de les festes a la ciutat.
L'Ajuntament de Girona renova l'aplicació d'informació ciutadana per a dispositius mòbils
05/12/2017  |  "Girona app", que és gratuïta, ja està disponible per al sistema operatiu Android i properament ho estarà per a iOS.
L'Ajuntament de Girona presenta el projecte de reforma de la plaça d'Espanya
05/12/2017  |  La millora de la cohesió amb la ciutat, l'augment de la seguretat i la creació d'una zona versàtil són tres dels eixos principals de la proposta.
Girona disposarà d'una guia turística en xinès elaborada per alumnes de l'Escola La Salle
04/12/2017  |  La publicació es pot consultar al web de Turisme de l'Ajuntament de forma gratuïta.
Subscripció als Butlletí  general de l'Ajuntament de Girona
Oficina de Comunicació, Documentació i Màrqueting
Veure en el plànol: