Oficina de Comunicació, Documentació i Màrqueting

L’Oficina de Comunicació, Documentació i Màrqueting és el servei encarregat de donar a conèixer l’activitat de l’Ajuntament de Girona mitjançant diferents canals. L’oficina s’encarrega de la gestió del web municipal, de la imatge i el disseny gràfic, de xarxes socials, edició del butlletí electrònic setmanal, de l'agenda d'activitats de la ciutat al web, del Consell Participatiu per a la Llengua i sobretot de la relació amb els mitjans de comunicació.

Notícies

L'Ajuntament presenta l'estudi per al foment de la biodiversitat urbana a la ciutat de Girona
23/09/2016  |  L'objectiu principal és la voluntat de millorar el control integrat de plagues amb ratpenats, insectívors i mallarengues.
La 3a Cursa de la Dona tanca les inscripcions més d'una setmana abans de la data límit
23/09/2016  |  L'objectiu de participació s'havia fixat a 5.000 dones però davant de l'alta demanda s'ha ampliat fins a 5.500 participants.
L'Arxiu Municipal de Girona manté la presidència del Photographic and Audiovisual Experts Group
23/09/2016  |  El Consell Internacional d'Arxius (ICA) ha escollit el tècnic municipal David Iglésias com a substitut del cap de l'AMGi, Joan Boadas, que fins llavors havia estat el president del grup.
Música Antiga de Girona recupera els primers "Goigs de Sant Narcís" en català del segle XVIII
22/09/2016  |  La formació gironina els presentarà en un concert a l'Auditori de Girona el proper 8 d'octubre.
L'Ajuntament de Girona rep el fons documental de la locutora de ràdio Francina Boris
21/09/2016  |  En total són 8 unitats d'instal·lació amb documentació datada entre 1936 i 2007, tot i que predominen els documents creats a partir dels anys 60.
Subscripció als Butlletí  general de l'Ajuntament de Girona
Oficina de Comunicació, Documentació i Màrqueting
Veure en el plànol:
www.gironain.cat