Oficina de Comunicació, Documentació i Màrqueting

L’Oficina de Comunicació, Documentació i Màrqueting és el servei encarregat de donar a conèixer l’activitat de l’Ajuntament de Girona mitjançant diferents canals. L’oficina s’encarrega de la gestió del web municipal, de la imatge i el disseny gràfic, de xarxes socials, edició del butlletí electrònic setmanal, de l'agenda d'activitats de la ciutat al web, del Consell Participatiu per a la Llengua i sobretot de la relació amb els mitjans de comunicació.

Notícies

Girona acull el primer seminari Imatge i Paisatge aquesta setmana
17/10/2017  |  L'Ajuntament de Girona, a través del Centre de Recerca i Difusió de la Imatge, i l'Observatori del Paisatge de Catalunya organitzen aquesta iniciativa a la qual participaran més de 120 persones.
Els espais d'activitats familiars i l'obertura als barris de la ciutat són dos dels punts destacats de les Fires de Sant Narcís 2017
16/10/2017  |  Més de 200 propostes festives ompliran la ciutat del 27 d'octubre al 5 de novembre.
El despatx d'arquitectura de Jordi Bosch Genover guanya el concurs de projectes de la Casa Pastors
16/10/2017  |  La decisió ha estat presa per unanimitat per part del jurat que formava part del procés.
L'alcaldessa de Girona presenta avui el llibre "Anar a Fires. Mirades creuades (I)"
16/10/2017  |  L'acte, que tindrà lloc a les set de la tarda al Saló de Plens de l'Ajuntament de Girona, inclourà un diàleg entre diferents autors i il·lustradors del llibre.
L'Ajuntament de Girona destinarà 50.000 euros a subvencionar l'IBI a famílies monoparentals
13/10/2017  |  Amb aquesta mesura s'equiparen els ajuts econòmics de l'impost sobre béns immobles (IBI) ja existents de les famílies nombroses amb famílies monoparentals.
Subscripció als Butlletí  general de l'Ajuntament de Girona
Oficina de Comunicació, Documentació i Màrqueting
Veure en el plànol:
www.gironain.cat