Oficina de Comunicació, Documentació i Màrqueting

L’Oficina de Comunicació, Documentació i Màrqueting és el servei encarregat de donar a conèixer l’activitat de l’Ajuntament de Girona mitjançant diferents canals. L’oficina s’encarrega de la gestió del web municipal, de la imatge i el disseny gràfic, de xarxes socials, edició del butlletí electrònic setmanal, de l'agenda d'activitats de la ciutat al web, del Consell Participatiu per a la Llengua i sobretot de la relació amb els mitjans de comunicació.

Notícies

L'Ajuntament de Girona presenta avui la publicació "Col·lecció de fotografia contemporània 2004 – 2016"
23/11/2017  |  La iniciativa està emmarcada dins del 20è aniversari del Centre de Recerca i Difusió de la Imatge del consistori.
Un total de 60 alumnes participen a la novena edició del Projecte Rossinyol a la ciutat de Girona
23/11/2017  |  Demà, a les 17.30 h, es farà l'acte d'inici del nou curs a l'Estació Espai Jove.
Girona celebra demà la dotzena edició de la Nit del Voluntariat
23/11/2017  |  El Pavelló Municipal Girona-Fontajau acollirà un any més la festa dels voluntaris i voluntàries de les entitats de les comarques gironines.
Girona vol donar un nou impuls a la Setmana de la Moda
22/11/2017  |  L'entitat Agimod ha presentat aquest matí el calendari d'activitats previstes a la ciutat per al 2018.
L'Ajuntament de Girona substituirà els arbres d'espècies exòtiques invasores per exemplars d'espècies autòctones
22/11/2017  |  Aquest mes de novembre s'ha iniciat el tractament amb herbicida en les unitats que es preveu canviar durant el proper mes de febrer.
Subscripció als Butlletí  general de l'Ajuntament de Girona
Oficina de Comunicació, Documentació i Màrqueting
Veure en el plànol: