Oficina de Comunicació, Documentació i Màrqueting

L’Oficina de Comunicació, Documentació i Màrqueting és el servei encarregat de donar a conèixer l’activitat de l’Ajuntament de Girona mitjançant diferents canals. L’oficina s’encarrega de la gestió del web municipal, de la imatge i el disseny gràfic, de xarxes socials, edició del butlletí electrònic setmanal, de l'agenda d'activitats de la ciutat al web, del Consell Participatiu per a la Llengua i sobretot de la relació amb els mitjans de comunicació.

Notícies

L'Ajuntament de Girona i ADIF arriben a un acord pel conveni de les obres al Parc Central
28/07/2016  |  L'Ajuntament es compromet a pagar les obres d'enderroc del "finger", de manera gradual i a mesura que es vagi certificant el cost dels treballs.
El ple de Girona aprovarà una moció de suport a la defensa d'una sanitat de qualitat a la ciutat
28/07/2016  |  La moció ha estat consensuada per tots els grups polítics i demana al govern de la Generalitat que faci les accions oportunes per poder garantir el nivell assistencial.
L'Ajuntament de Girona plantarà 815 arbres nous en els propers dos anys
27/07/2016  |  El Programa de Plantació d'Arbrat 2016-18 servirà per reposar arbres morts o que s'han hagut de tallar, i la tria es farà seguint criteris ambientals i d'entorn urbà.
La Vall de Sant Daniel tindrà sistema de recollida de residus porta a porta el 2017
22/07/2016  |  Serà el primer barri de Girona on s'implantarà aquest sistema, per avançar cap a la recollida selectiva.
El Govern de Girona presenta el Pla de Govern 2016-2019
22/07/2016  |  L'alcaldessa ha fixat la creació d'ocupació, el progrés econòmic i la justícia social com a prioritats del mandat.
Subscripció als Butlletí  general de l'Ajuntament de Girona
Oficina de Comunicació, Documentació i Màrqueting
Veure en el plànol:
www.gironain.cat