Oficina de Comunicació, Documentació i Màrqueting

L’Oficina de Comunicació, Documentació i Màrqueting és el servei encarregat de donar a conèixer l’activitat de l’Ajuntament de Girona mitjançant diferents canals. L’oficina s’encarrega de la gestió del web municipal, de la imatge i el disseny gràfic, de xarxes socials, edició del butlletí electrònic setmanal, de l'agenda d'activitats de la ciutat al web, del Consell Participatiu per a la Llengua i sobretot de la relació amb els mitjans de comunicació.

Notícies

L'Ajuntament de Girona participa al Global MICE Day de Brussel·les
24/03/2017  |  Ahir va tenir lloc aquesta fira a la qual assisteixen els principals compradors europeus del segment associatiu del sector MICE.
Un grup de periodistes de "Le Monde" visita Girona aquesta setmana
24/03/2017  |  Es tracta d'una acció promocional inclosa dins el pla d'actuació turística de l'Ajuntament de Girona.
Girona acull dilluns la reunió anual de l'Observatori Permanent d'Arxius i Televisions Locals de Catalunya i Andorra
24/03/2017  |  Hi participaran 35 professionals procedents de 18 organitzacions diferents.
L'Ajuntament de Girona participa a l'assemblea anual de l'Associació Europea per a la Salvaguarda del Patrimoni Jueu
24/03/2017  |  El tinent d'alcaldia i regidor de Cultura, Carles Ribas, representarà el consistori a la reunió.
Girona promou la Setmana de la Salut 2017
24/03/2017  |  L'activitat està impulsada pel grup de treball Hàbits Saludables del Programa Integrant Accions de Girona Est.
Subscripció als Butlletí  general de l'Ajuntament de Girona
Oficina de Comunicació, Documentació i Màrqueting
Veure en el plànol:
www.gironain.cat