Oficina de Comunicació, Documentació i Màrqueting

L’Oficina de Comunicació, Documentació i Màrqueting és el servei encarregat de donar a conèixer l’activitat de l’Ajuntament de Girona mitjançant diferents canals. L’oficina s’encarrega de la gestió del web municipal, de la imatge i el disseny gràfic, de xarxes socials, edició del butlletí electrònic setmanal, de l'agenda d'activitats de la ciutat al web, del Consell Participatiu per a la Llengua i sobretot de la relació amb els mitjans de comunicació.

Notícies

L'Ajuntament de Girona organitza quatre sessions sobre educació digital
12/02/2016  |  Del 15 de febrer al 14 de març, la Biblioteca Carles Rahola acollirà quatre sessions que volen resoldre dubtes de pares i mares sobre l'ús que els adolescents fan de les xarxes socials.
Dilluns s'inicien les assemblees de barri dels Pressupostos Participats d'aquest 2016
12/02/2016  |  Ahir a les vuit del vespre es va celebrar la Comissió Mixta dels Pressupostos Participats dels Barris que va comptar amb l'assistència de 23 associacions de veïns.
L'associació d'usuaris de bancs, caixes i assegurances organitza a Girona una jornada pels afectats per la compra d'accions de Bankia
12/02/2016  |  La sessió, organitzada per l'AICEC-ADICAE amb la col·laboració de l'Ajuntament de Girona, se celebrarà el proper 18 de febrer a les 6 de la tarda al Centre Cívic Pla de Palau.
L'alcalde de Girona es reuneix amb la consellera d'Ensenyament de la Generalitat, Meritxell Ruiz
11/02/2016  |  La trobada institucional ha tingut lloc aquest matí a l'Ajuntament de Girona.
Girona acull el Campionat de Catalunya de Cros després de 32 anys
05/02/2016  |  La prova, que celebra la 97a edició, tindrà lloc el diumenge 14 de febrer i coincidirà amb el 18è Cros Ciutat de Girona.
Subscripció als Butlletí  general de l'Ajuntament de Girona
Oficina de Comunicació, Documentació i Màrqueting
Veure en el plànol:
www.gironain.cat