Notícies i comunicats

10/03/2017

S'obre el concurs de cartells per anunciar els casals municipals d'estiu

L'Ajuntament de Girona organitza per cinquè cop aquesta iniciativa, que s'adreça a l'alumnat de primària i secundària dels centres educatius de la ciutat.

L’Ajuntament de Girona ha convocat per cinquena vegada el concurs de cartells per anunciar les activitats incloses al programa municipal de casals d’estiu. Aquest concurs està obert exclusivament a alumnes dels centres educatius de la ciutat de Girona que estiguin cursant educació primària o educació secundària obligatòria. Cada concursant pot presentar un màxim de dues obres i s’hi poden presentar també projectes realitzats conjuntament per dues o més persones. Els dissenys es poden elaborar en qualsevol estil o tècnica que permeti la impressió en quadricromia i han de ser en DIN A3 en format vertical.

 

Les propostes que es presentin s’han d’enviar al correu electrònic programadevacances@ajgirona.cat, i han d’anar acompanyades de les dades de contacte de l’autor. La data final per a la presentació de propostes és el dia 31 de març de 2017.

 

El jurat, format per la tinenta d’alcaldia i regidora d’Igualtat, Drets Socials, Treball, Joventut i Seguretat de l’Ajuntament de Girona, Sílvia Paneque; la tinenta d’alcaldia i regidora d’Educació i Esports, Isabel Muradàs, i la regidora de Joventut, Elisabet Riera, tindrà en compte la creativitat de la proposta, la seva capacitat comunicativa, l’adequació a la temàtica i la versatilitat per adaptar-se a diferents formats. El nom del guanyador figurarà en el cartell imprès, que servirà per presentar l’oferta de casals d’estiu municipals a mitjans del mes d’abril. El premi per al guanyador del concurs serà un ordinador portàtil o un altre article de valor similar.

 

L’alumna de primer d’ESO de l’Institut Vicens Vives Helena Rutllant va guanyar el concurs l’any passat i la regidora de Joventut, Elisabet Riera, li va lliurar el premi de concurs: un ordinador portàtil.
 

Oficina d'Informació i Atenció Ciutadana (OIAC)