Notícies i comunicats

02/10/2014

La Fundació Ramon Noguera acollirà una nova edició de la primera i més gran iniciativa de shopping social de l'Estat

El Shopp Out se celebrarà del 8 a l'11 d'octubre amb més de 30 marques participants.

Font: Fundació Ramon Noguera

La Fundació Ramon Noguera organitza pels propers 8, 9, 10 i 11 d’octubre una nova edició –la quarta- del Shopp Out, el nou concepte de shopping social, una iniciativa única en tot l’Estat que té la finalitat de difondre i donar suport a la tasca de la Fundació. Compta amb la participació de més de 30 primeres marques de moda amb descomptes de fins al 70% i el valor afegit de l’esdeveniment és que un 5% dels beneficis de les vendes serviran per a impulsar projectes socials de la Fundació Ramon Noguera.

En la roda de premsa de presentació d’aquesta nova edició del Shopp Out, la directora-gerent de la Fundació Ramon Noguera, Pepita Perich ha destacat que “en només 15 mesos el Shopp Out s’ha convertit en l’outlet social més gran de l’Estat, de les 3 primeres marques que van participar en la primera edició el juliol de l’any passat, en aquesta propera edició en seran més de 30”. Perich ha destacat que la iniciativa “permet donar visibilitat als projectes de la Fundació” i ha remarcat “el compromís i la implicació de l’entitat en el treball amb persones amb discapacitat”.

Per la seva banda, el director general de Textura, Xavier Alomar, ha explicat que “no només creixem en marques, sinó que pràcticament totes les empreses que hi han anat participant repeteixen perquè és una iniciativa pionera i amb valor afegit per a les marques”.

En la presentació també hi ha participat Marta Madrenas, tinent d’alcalde de l’Ajuntament de Girona. Madrenas ha agraït la tasca de la Fundació Ramon Noguera i ha destacat que “estem molt honrats de poder estar al vostre costat per ajudar-vos en aquesta feina”.

El cardiòleg i degà de la Facultat de Medicina de la Universitat de Girona Ramon Brugada, el director de Temporada Alta, Salvador Sunyer i l’actor Rafel Faixedas són els padrins d’aquesta edició del Shopp Out. Tots ells han coincidit a lloar la tasca de la Fundació Ramon Noguera. Ramon Brugada ha recordat el dret al treball i a l’atenció a les persones amb discapacitat i ha lloat “l’emprenedoria i l’esforç” de la Fundació Ramon Noguera per a impulsar projectes com el Shopp Out.

Per la seva banda, l’actor Rafel Faixedas ha assegurat que l’entitat “és un exemple de la bona feina que es fa” i ha afegit que “el món empresarial necessita cada vegada més valors com els que s’evidencien al Shopp Out”. I Salvador Sunyer ha destacat que “la societat necessita d’accions, de projectes que vinguin des de baix per a ajudar al conciutadà” i ha afegit que “venir al Shopp Out forma part de ser gironins, de ser societat comuna”.
 

Samarreta Shopp Out

El Shopp Out oferirà als seus visitants durant quatre dies més de 30 marques de moda: Mango, Lacoste, Pepe Jeans, Sita Murt, Boxley, New Zealand Auckland,Javier Simorra, LTB Jeans, Surkana, Cooked in Barcelona, Goes i Yogo, a més de la botiga de moda i complements laFundació de la mateixa Fundació. En moda infantil destaquen Gocco, Canada House, Cóndor i Món Marcel, a més de la marca de joguines Eurekakids. Pel què fa a calçat i complements hi haurà General Òptica, Bissú, Vamcats, Geox, Stonefly i NeroGiardini. De la mà de Wala, trobaran les marques d’esports: IcePeak, Ternua i Grifone. I pel què fa a decoració de la llar, hi haurà Textura i Casa Viva.

Sota el concepte de Happy Shopping, a més de primeres marques de moda, el Shopp Out ofereix espais de descans i esbarjo, restauració, zona chill out, photocall, música i espectacles infantils, i disposa de zones d’aparcament gratuït. En la zona de restauració, hi seran Moritz, König, Cafès Cornellà i la Creperie de Marione.

El Shopp Out, tindrà lloc del dimecres 8 al dissabte 11 d’octubre a la seu que la Fundació Ramon Noguera té al carrer Indústria número 22 del Polígon Mas Xirgu de 10 del matí a 9 del vespre.

En aquesta edició, una de les novetats és la samarreta Shopp Out dissenyada amb la col·laboració de la marca catalana de cerveses Moritz, amb la finalitat de contribuir al finançament de projectes socials de l’entitat i que es ven a un preu de 6€. La samarreta es pot trobar fins al proper 10 d’octubre a la plaça Independència de Girona, en el punt d’informació del Shopp Out, i a l’espai Moritz durant els dies del Shopp Out.
 

Una iniciativa en creixement

L’èxit i el ressò d’aquesta iniciativa pionera de la Fundació Ramon Noguera ha anat en augment durant les anteriors edicions que s’han celebrat a Girona. La primera edició comptava amb un espai de només 300 m2 i tres marques col·laboradores, en la segona, l’espai era de 600 m2 i comptava amb set marques. El més de maig passat es va fer un gran salt i més de 20.000 persones van recórrer els més de 4.000 m2 d’exposició i va comptar amb la col·laboració de més de 20 firmes comercials.

La Fundació Ramon Noguera està especialitzada en la creació i gestió de centres i serveis adreçats a persones amb discapacitat intel·lectual i a infants amb trastorn en el seu desenvolupament a la comarca del Gironès. La Fundació desenvolupa activitats des de dues àrees, la laboral i la social, i dóna atenció a més de 800 persones al llarg de l’any. 

Oficina d'Informació i Atenció Ciutadana (OIAC)