30/01/2018

L'Ajuntament de Girona obre un nou canal de comunicació digital a través de Telegram

L'objectiu del consistori és apropar-se als veïns i fer-los arribar informació amb una clara vocació ciutadana.

L’Ajuntament de Girona ha obert un canal propi a la plataforma de missatgeria instantània Telegram. Es tracta d’una via de comunicació directa addicional entre l’administració local i la ciutadania, que el consistori ha posat en marxa aquest mes de gener. La informació que s’hi difon s’adreça principalment als veïns i veïnes de la ciutat i pretén ser un espai informatiu, de tipus pràctic, i amb contingut d’alt valor per als ciutadans.

En aquest sentit, els seguidors d’aquest canal municipal rebran cada matí als seus telèfons mòbils les notícies més destacades del dia; continguts d’interès local, per exemple les incidències i talls de carrers principals que afectin la ciutat, o informació de servei públic, com ara subvencions o oferta d’ocupació.

“Volem acostar-nos als veïns i veïnes de la ciutat oferint-los, a l’abast de la mà, informació que els resulti d’interès tant des d’un punt de vista personal com ciutadà”, ha explicat l’alcaldessa de Girona, Marta Madrenas, que ha aprofitat també per recordar “la vocació del consistori per esdevenir una ciutat innovadora, tecnològica i intel•ligent”.

El canal “Ajuntament de Girona” ja està actiu i es pot trobar mitjançant una cerca a l’eina gratuïta Telegram. 

Oficina d'Informació i Atenció Ciutadana (OIAC)