Notícies i comunicats

03/11/2014

Aigües de Girona activa el servei d'oficina virtual en línia

La nova plataforma té la finalitat de facilitar l'accés a la informació als clients

Imatge del web de l'Oficina Virtual

Aigües de Girona, Salt i Sarrià de Ter, S.A ha activat el servei d’oficina virtual en línia amb la finalitat de facilitar l’accés a la informació als clients a través de l’ordinador, la tauleta o el telèfon mòbil. 

A través de la plataforma els clients podran fer un seguit de gestions com consultar dades i direccions d’enviament de correspondència, consultar consums i factures relatives al servei dels últims quatre anys, canviar els números de comptes bancaris per a la domiciliació de les factures, fer l’enviament del consum del comptador i fer el pagament de les factures. 

A més a més, els clients podran informar-se de les principals actuacions i activitats que es porten a terme des de l’oficina i podran contactar amb el servei d’atenció al client des del qual se’ls aclarirà qualsevol dubte que es plantegi. Els propietaris de més d’una pòlissa de client podran gestionar les dades des d’un sol usuari.

El tinent d’alcalde i regidor de Sostenibilitat i Atenció Ciutadana de l’Ajuntament de Girona, Jordi Fàbrega, ha valorat “positivament” aquest nou servei “que encaixa perfectament amb la nostra voluntat d’apropar l’administració a la ciutadania i posar totes les eines tecnològiques que estiguin al nostre abast per facilitar-los les gestions”. 

Per accedir al servei, cal dirigir-se als llocs web següents i seguir els passos indicats per tal d’activar l’usuari: oficinavirtual.aiguesdegirona.cat / oficinavirtual.aiguesdesalt.cat / oficinavirtual.aiguesdesarria.cat

 

Oficina d'Informació i Atenció Ciutadana (OIAC)