Notícies i comunicats

04/04/2018

L'Ajuntament de Girona assumirà les gestions referents als cementiris municipals a partir d'avui

Tots els tràmits relacionats amb aquesta matèria es podran fer a través de la seu electrònica o de forma presencial a l'Oficina d'Atenció i Informació Ciutadana.

A partir d’avui l’Ajuntament de Girona assumirà la totalitat de les gestions referents als cementiris municipals de la ciutat. Fins ara, les tramitacions les portava a terme l’empresa de serveis funeraris corresponent però amb l’entrada en vigor de la nova ordenança municipal reguladora de la prestació de serveis funeraris en el municipi de Girona, el mes de juny passat, ja es va preveure fer-ne el traspàs al consistori.

Tots els tràmits que estiguin relacionats amb els cementiris de titularitat municipal es podran fer a partir d’ara de forma virtual a través de la seu electrònica o de forma presencial a l’Oficina d’Atenció i Informació Ciutadana. Alguns d’aquests tràmits són, per exemple, la sol·licitud d’exhumació per trasllat de cadàver, la sol·licitud de col·locació de làpida o diverses peticions relacionades amb la titularitat de les sepultures dels cementiris. 

Oficina d'Informació i Atenció Ciutadana (OIAC)