Notícies i comunicats

16/03/2016

El nou projecte Olot-Girona-Lloret es promociona al Meetings Incentives Summit (MIS) de Madrid

Més de 200 professionals del turisme de reunions participen en aquest esdeveniment de format innovador impulsat pel grup Eventoplus, que connecta organitzadors amb destinacions, hotels i proveïdors.

La iniciativa pionera Olot-Girona-Lloret, a través del mètode innovador #show&tell, es va promocionar la setmana passada al Meetings Incentives Summit (MIS) de Madrid. Aquest nou sistema de presentacions permetia als responsables de diferents projectes explicar a través d’un objecte, i en dos minuts, les fortaleses de cada destí. En l’edició d’enguany del MIS, un esdeveniment de referència pel que fa al turisme de reunions en l’àmbit estatal, hi van participar més de 200 professionals, repartits entre organitzadors (entre els quals hi havia agències d’esdeveniments o agències d’incentius i corporatius) i expositors (destins, hotels o espais com el Palau de Congressos de Girona).

Tal com ha assenyalat la tinenta d’alcalde i regidora de Turisme de l’Ajuntament de Girona, Glòria Plana, participar en aquest esdeveniment ha estat “una aposta per promoure la ciutat com a destinació de turisme de reunions, així com una bona oportunitat per presentar el projecte territorial Olot-Girona-Lloret com a referent d’aliança innovadora al sector corporatiu i associatiu”.

Els objectes escollits per fer el #show&tell “Olot-Girona-Lloret” havien de ser elements que transmetessin els valors afegits i trets diferencials de cada territori. Per aquest motiu les tres localitats van agafar la pedra com a material comú estructurador pel relat. Olot va escollir una pedra negra volcànica, Girona una pedra nummulítica i Lloret la pedra convertida en sorra de les seves platges.

El MIS és un esdeveniment organitzat pel grup Eventoplus (el portal d’esdeveniments líder d’Espanya) que reuneix a professionals del sector d’incentius i reunions amb l’objectiu d’experimentar en primera persona les últimes tendències del sector MICE i establir nous contactes. A més del #show&tell, en aquesta quarta edició del MIS es van dur a terme altres activitats innovadores com el Play&Learn i es van realitzar més de 1.500 cites programades, potenciant el treball en xarxa entre els diferents actors del turisme de negocis a Espanya. En aquest sentit, els organitzadors del projecte Olot-Girona-Lloret van protagonitzar més de 40 cites programades, que van permetre tenir una comunicació efectiva amb els clients i posicionar així la marca dels tres “convention bureau” locals en el sector MICE. 

Oficina d'Informació i Atenció Ciutadana (OIAC)