Notícies i comunicats

25/01/2019

L'Ajuntament de Girona assessora un total de 23 veïnes i veïnes de Font de la Pólvora sobre la situació elèctrica en què es troben

Aquesta setmana s'ha reforçat el servei d'atenció i informació al Centre Cívic Onyar per orientar la ciutadania sobre els tràmits i els passos que han de fer a partir d'ara.

L’Ajuntament de Girona ha reforçat aquesta setmana, de dilluns a dimecres, la presència de personal tècnic de serveis socials al Centre Cívic Onyar per informar i assessorar els veïns i veïnes del barri de Font de la Pólvora sobre la situació elèctrica en què es troben. Concretament, s’han gestionat els casos d’un total de 23 veïns i veïnes que, tot i tenen comptador, s’han vist afectats pels talls de llum de les últimes setmanes.

Bàsicament, les persones que han sol·licitat assessorament es troben en dos tipus de situacions diferents: les que tenen comptador, no tenen deute i pateixen talls de llum i les que tenen comptador, tenen deute amb la companyia i tenen talls de llum. L’Ajuntament tractarà de trobar una solució al més ràpid possible en tots els casos que s’han estimat des de Serveis Socials.

El vicealcalde i regidor de Sostenibilitat, Medi Ambient, Participació, Seguretat i Cooperació de l’Ajuntament de Girona, Eduard Berloso, ha valorat positivament la resposta de la ciutadania i ha remarcat “el compromís del consistori per solucionar el problema del tall del fluid elèctric a Font de la Pólvora”.

Dijous de la setmana que ve, dia 31 de gener, a les 12 h, es farà una reunió informativa al Centre Cívic Onyar per als veïns i veïnes de Font de la Pólvora que no tenen comptador. 

Oficina d'Informació i Atenció Ciutadana (OIAC)