Notícies i comunicats

19/06/2019

Girona Emprèn engega el 4 de juliol una nova edició de l'Experiència LabGi!

Una jornada inspiradora al voltant de la imatge i el turisme donarà eines per a començar a treballar el repte per cocrear solucions per una aplicació de promoció turística.

Girona Emprèn engega el dia 4 de juliol una nova edició de l’Experiència LabGi!, iniciativa basada en la innovació oberta per la generació de solucions disruptives a reptes complexos amb l’objectiu d’afavorir a la competitivitat i consolidació d’empreses.

Davant el repte proposat en aquesta edició per l’empresa gironina Eventis, l’Experiència LabGi organitza una primera jornada inspiradora al voltant de la imatge i la promoció turística.

Eventis és una plataforma de promoció cultural que vol fer un salt al món del turisme. És per aquest motiu que s’organitzaran diverses xerrades destinades a afavorir el debat al voltant de com trien les destinacions les persones que viatgen, com es promocionen els destins, etc.

Instagram és en aquests moments la principal plataforma per a donar a conèixer destinacions atractives per a les persones que planegen el seu proper viatge. Per aquest motiu, s’ha convidat a Jordi Gamell, instgramer i social media strategist i Jordi Torras Coll, coach especialista en innovació i treball en equip, per tal de dialogar sobre quines variants intervenen en la formació d’una opinió favorable que actuï com a prescriptora a futurs clients.

La localització de la xerrada també serà inspiradora, es tracta de l’Espai Marlon Branding (Santa Llúcia 14ª), un jardí al mig del Barri Vell de Girona. L’aforament a l’espai és limitat, per la qual és necessària la inscripció prèvia.
 

Oficina d'Informació i Atenció Ciutadana (OIAC)