Notícies i comunicats

25/09/2014

La sessió sobre Facebook tanca el cicle "Girona Social Seminar"

El consultor Marc Elena ha explicat les claus perquè les empreses tinguin èxit en aquesta xarxa social.

Font: Ajuntament de Girona

El consultor de comunicació Marc Elena (@Marc_es) ha conduït aquest matí la darrera sessió del cicle “Girona Social Seminar”, que s’ha dedicat a Facebook. Durant la seva intervenció, Elena ha remarcat les claus necessàries perquè les empreses tinguin èxit a Facebook, posant especial èmfasi en la construcció d’estratègies publicitàries, quines eines emprar i com segmentar per arribar al públic potencial de cada marca, tot posant exemples pràctics en l’àmbit nacional i internacional. D’altra banda, també ha intervingut Carles Bonfill (@Carles), representant de l’empresa Easypromos (@easypromos), que ha explicat estratègies de fidelització d’usuaris, consells d’utilització i novetats que s’han aplicat en les darreres setmanes. La sessió ha estat conduïda pel també consultor i conductor del “Girona Twitter Seminar”, Francesc Grau (@FGrau).

Durant les tres sessions, professionals de reconegut prestigi, experiència i trajectòria en xarxes socials han passat pel Palau de Congressos de Girona (@palco_gi) per tal de compartir els seus coneixements amb totes aquelles persones que es dediquen a aspectes relacionats amb la comunicació a través de les xarxes o que hi tenen interès. El seminari sobre Twitter, el 20 de març, va donar el tret de sortida d’aquestes jornades, que van continuar amb el d’Instagram, el 22 de maig, i que s’han tancat avui, amb una participació total de prop de 500 persones.

Les jornades han tingut molt bona rebuda i acollida per part dels assistents, que han pogut adquirir nous coneixements i han pogut compartir opinions, estratègies i consells amb altres professionals.


El ponent del “Girona Facebook Seminar”

Marc Elena i Soler (Barcelona, 1979) és graduat en Relacions Públiques i Comunicació per ESERP, llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques per la Universitat de Barcelona i té un Màster en Comunicació i Màrqueting Electoral a la Universitat Autònoma de Barcelona. Treballa com a consultor en comunicació d’estratègies en línia per a empreses, fundacions i alguna campanya electoral. És cofundador d'Adsmurai, empresa dedicada a la gestió de publicitat social; de FanraisingApp, aplicació per crear i gestionar promocions i sorteigs a Twitter, i és soci de Manifesta Comunicació Corporativa, consultora en comunicació corporativa i crisis. A estones lliures, gaudeix amb el Clubdeviatges.com. És professor de les classes de Facebook al Màster Executiu en Direcció de Xarxes Socials i MK Digital (CMUA) a Barcelona i Alacant, al Curso Superior en Marketing y Redes Sociales de LaSalle i és professor convidat a diferents universitats. 

Oficina d'Informació i Atenció Ciutadana (OIAC)