Notícies i comunicats

18/04/2016

La ciutat de Girona es promociona a Barcelona

Aquest cap de setmana Girona s'ha exhibit a la fira B-Delicios, dins del saló de turisme B-Travel

L’Ajuntament de Girona ha estat present aquest cap de setmana a la fira B-Delicious, un espai de gastronomia que ha combinat la informació turística i la degustació de tastets gastronòmics i que ha representat la cuina de mercat i la cuina tradicional de la ciutat. A la fira, ubicada dins del Saló B-Travel, també s’hi han donat a conèixer diferents destinacions turístiques, experiències lúdiques i escapades per a tots els públics.

 

En un any en què Catalunya ha estat nomenada Regió Europea de la Gastronomia, Girona vol potenciar la difusió de la cuina gironina, amb diverses accions promocionals i de comunicació, com l’assistència a aquesta fira. Altres propostes que tenen com a objectiu l’atracció de turistes i visitants a la ciutat amb una motivació principalment gastronòmica són la Setmana Gastronòmica de Girona, impulsada per l’Associació d’Hostaleria, Turisme i Restauració de Girona, del 15 al 24 d’abril, i el Gastroflors, una proposta de diversos restaurants per oferir menús amb flors que coincidirà amb Girona, Temps de Flors.

 

Aquestes actuacions s’emmarquen dins del conjunt d’activitats promocionals que tenen com a objectiu impulsar el turisme gastronòmic com a sector econòmic clau per a la ciutat. Segons ha declarat la tinenta d’alcalde i regidora de Promoció Econòmica, Desenvolupament Local i Turisme de l’Ajuntament de Girona, Gloria Plana, “Girona té el privilegi de comptar, d’una banda, amb l’Escola d’Hostaleria i Turisme que forma grans cuiners que ens fan d’ambaixadors gastronòmics per tot el món, i de l’altra, amb productes d’excel·lent qualitat que els trobem als nostres mercats de proximitat. Aquest binomi ens ajuda a posicionar-nos com a destinació turística en l’àmbit internacional”.
 

Oficina d'Informació i Atenció Ciutadana (OIAC)