Notícies i comunicats

20/03/2014

Francesc Grau explica com generar valor a través de les xarxes socials al primer Girona Twitter Seminar

L'Ajuntament de Girona i el Patronat de Turisme Costa Brava Girona han organitzat conjuntament la jornada que ha tingut lloc aquest matí al Palau de Congressos de la ciutat i a la qual han assistit més de 150 persones

Font: Ajuntament de Girona

El Palau de Congressos de Girona ha acollit aquest matí la primera jornada del Girona Social Seminar, centrada en el Twitter. Més de 150 persones, responsables de xarxes socials i de comunicació de diferents institucions, organismes, empreses i entitats del teixit social i empresarial gironí, han assistit al seminari. El Girona Social Seminar està organitzat per l’Ajuntament de Girona, juntament amb el Patronat de Turisme Costa Brava Girona, i compta amb el patrocini de Brand Rain.

El ponent de la jornada, l’especialista en entorns digitals Francesc Grau, ha fet un repàs sobre diferents elements i característiques de Twitter centrant-se en les eines i les pràctiques per generar valor, tant a nivell personal com institucional o organitzacional, a través d’aquesta xarxa, que ell no ha definit com a “social” sinó com una “xarxa d’informació”. “Twitter és un mitjà de comunicació i un generador de contingut. A Twitter la informació no és relació i això s’ha de tenir en compte”, ha subratllat Grau, que ha afegit que aquesta xarxa “ha trencat la barrera espai-temps” i que “és l’únic mitjà que permet contactar aquí i ara amb tothom”.

Aquesta és la primera de les tres jornades que formen part del Girona Social Seminar. El proper 22 de maig tindrà lloc la sessió dedicada a Instagram, impartida per Phil González i Pilar Junyent, i el 25 de setembre la sessió dedicada a Facebook, conduïda per Marc Elena.

Oficina d'Informació i Atenció Ciutadana (OIAC)