Notícies i comunicats

21/03/2014

L'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor adverteix sobre l'actuació que pot induir a error d'una empresa de revisió de calderes

La regidora d'Ocupació i Empresa, Marta Madrenas, recomana als consumidors seguir les indicacions de l'Agència Catalana del Consum

L’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor de Girona adverteix a la ciutadania gironina sobre l’actuació fraudulenta d’una empresa de revisió de calderes que ofereix el seu servei a la ciutat. “Arran de les consultes realitzades per diferents ciutadans i ciutadanes, hem vist que el servei que ofereix aquesta empresa pot crear confusió entre les persones consumidores en relació amb les inspeccions quinquennals que realitza l’empresa distribuïdora de gas natural. Per aquest motiu, i per evitar confusions, recomanem a la ciutadania que segueixi les indicacions que estableix l’Agència Catalana del Consum com desconfiar de les visites inesperades d’empreses instal·ladores de gas, demanar el carnet oficial professional o, davant del dubte, consultar-ho amb l’empresa subministradora”, ha explicat la tinenta d’alcalde i regidora d’Ocupació i Empresa, Marta Madrenas. Aquestes recomanacions es poden consultar al següent enllaç.

La publicitat utilitzada per alguna d’aquestes empreses, amb utilització del tipus de lletra i de logos d’aparença semblant als utilitzats per l’empresa distribuïdora de gas natural pot induir a error al pensar que el que s’ofereix és la inspecció obligatòria d’instal·lacions de gas, inspecció que només pot dur a terme l’empresa Gas Natural Distribución.

 

Oficina d'Informació i Atenció Ciutadana (OIAC)