Notícies i comunicats

30/12/2015

La segona edició del Gran Circ de Nadal de Girona atrau 17.633 espectadors arribats de 277 municipis

L'èxit de convocatòria i la bona acollida del públic d'aquesta segona edició consoliden Girona com una de les capitals catalanes del circ per Nadal.

Per la qualitat artística, nombre d’artistes (44) i països participants (11), el condicionament de l’espai, la comunicació de l’espectacle i la diversitat, nombre i resposta d’espectadors, el Gran Circ de Nadal s’ha consolidat com una de les capitals catalanes del circ per Nadal i s’apropa als circs de les grans capitals europees amb tradició en aquest tipus de produccions: Amsterdam, Zurich, Stuttgart, París o Berlín. Aquest 2015 han passat pel circ 17.633 espectadors procedents de 277 municipis diferents.

L’espectacle presentat ha respost al repte plantejat per a l’organitzador d’oferir el millor circ vist a la ciutat de Girona en els darrers 90 anys: des de la vinguda del circ francès Pinder el 1925. Segons la opinió expressada dels espectadors en xarxes socials i canals de venta promocional d’entrades, el Gran Circ de Nadal ha suposat una activitat escènica de gran qualitat que ha permès al conjunt de la família per igual participar d’un acte cultural tot redescobrint l’essència d’un circ clàssic internacional de primera divisió.

La transformació del pavelló de Fontajau en Circ, l’extensa campanya publicitària, els catxés d’artistes de primer nivell, els seus viatges i el transport del seu material artístic o el gran equip de personal han fet del Gran Circ de Nadal una de les produccions escèniques més cares de la història de la capital gironina (370.000€ per a un espectacle de 4 dies) i, sens dubte, la més ambiciosa de l’escena catalana del darrer trimestre.

Gràcies al canal de venda de les entrades s’han recuperat 2.215 correus electrònics d’espectadors. Aquest dimarts 29 de desembre se’ls ha enviat un correu electrònics agraint-los la seva presència i convidant-los a respondre a un qüestionari anònim tipus test per a conèixer millor el seu perfil (sexe, procedència, despesa a la ciutat, etc.) i les seves puntuacions i suggeriments sobre aspectes de l’espectacle i organització: accés, preu, publicitat, etc. A mitjan del mes de gener s’analitzaran els resultats donant lloc a un complet informe de satisfacció que permetrà conèixer amb objectivitat l’opinió del públic.

Oficina d'Informació i Atenció Ciutadana (OIAC)