Notícies i comunicats

04/06/2018

Girona presenta la seva oferta turística en un workshop amb agències de viatges a Barcelona

S'han donat a conèixer iniciatives i propostes adreçades al turisme familiar, al turisme esportiu i al conjunt d'atractius culturals de la ciutat.

L’Ajuntament de Girona, a través de l’Àrea de Promoció Econòmica, Desenvolupament Local i Turisme, ha participat aquesta setmana en un workshop amb agències de viatges de Barcelona i l’àrea urbana per donar a conèixer l’oferta turística de la ciutat. El taller de treball ha estat organitzat pel Patronat de Turisme Girona Costa Brava.

Aquesta acció ha servit per presentar la ciutat i els seus recursos i productes turístics relacionats, sobretot, amb el turisme familiar i esportiu, però també amb el turisme actiu, enogastronòmic, cultural, d’accessibilitat i de salut. La trobada ha permès establir contacte amb una trentena d’empreses d’intermediació que operen en el mercat nacional i internacional amb les quals s’ha obert una línia de treball per incorporar Girona i la seva oferta turística en els programes de viatge que organitzen.

Durant el workshop s’han donat a conèixer iniciatives com els circuits de orientació, una proposta adreçada principalment al turisme familiar; els serveis que ofereix la ciutat per a la pràctica esportiva; les diferents rutes i activitats que es poden realitzar a l’entorn natural; els recursos turístics accessibles de la ciutat, o el conjunt d’atractius culturals i patrimonials, especialment els esdeveniments que s’organitzen al llarg de l’any. Les agències que ja operen a la ciutat han obtingut informació de primera mà sobre les novetats que presenta la ciutat en l’àmbit turístic i les que encara no programen a Girona han conegut tot el ventall de possibilitats que ofereix la ciutat com a destinació turística.

La tinenta d’alcaldia i regidora de Promoció Econòmica, Desenvolupament Local i Turisme de l’Ajuntament de Girona, Glòria Plana Yanes, ha manifestat que “les accions d’intermediació directa amb agències i tour operadors ens permeten establir noves vies de contacte i col•laboració amb els agents programadors de viatges i, per tant, fomentar noves vies de negoci que reverteixin directament en les empreses turístiques i en la dinamització econòmica de ciutat”.  

Oficina d'Informació i Atenció Ciutadana (OIAC)