Notícies i comunicats

21/03/2019

Un total de 84 "edhackers" treballaran durant dos dies per buscar solucions que connectin l'educació i la cultura

La primera edició de l'EDhack Krea Girona, que tindrà lloc al Centre Cultural La Mercè, acabarà dissabte amb la presentació dels projectes finalistes de la hackató en un acte obert a tothom.

Demà a la tarda arrenca la primera edició de l’EDhack Krea Girona, una experiència col·lectiva per treballar les oportunitats que es generen en el vincle entre l’educació i la cultura. L’esdeveniment s’allargarà fins dissabte al vespre al Centre Cultural La Mercè i aplegarà un total de 84 participants que, al llarg de la hackató, cocrearan per idear solucions originals i tangibles per resoldre el repte proposat. La iniciativa també preveu la participació de catorze figures de mentor i nou de facilitador i d’un jurat format per cinc persones.

L’EDhack Krea Girona comptarà amb un total de catorze equips, que treballaran de forma col·lectiva i que generaran catorze projectes diferents. De totes les propostes, el jurat escollirà sis projectes finalistes, un dels quals serà el seleccionat per desenvolupar-se. Tots els projectes generats quedaran en obert al web de l’esdeveniment, i es podran utilitzar lliurement gràcies a l’acompanyament tècnic i a la mentoria de L’Estació Espai Jove.

La jornada es tancarà dissabte a les 19 h amb la presentació de les solucions finalistes i l’anunci de la guanyadora. Serà un acte obert a tothom que comptarà també amb un concert sorpresa i que suposarà la festa de cloenda d’aquesta gran trobada.

L’EDhack Krea Girona és un projecte impulsat per l’Ajuntament de Girona i per la Fundació Jaume Bofill amb la col·laboració de la Universitat de Girona i dinamitzat per l’equip de L’Estació Espai Jove. Podeu trobar tota l’explicació del projecte, els membres del jurat, l’equip de mentores i mentors, material divers sobre les característiques de les hackatons o les bases de participació al web http://girona.edhack.cat

Oficina d'Informació i Atenció Ciutadana (OIAC)