Ocupació i Empresa

Oficina Municipal d'Informació de Consum

 

DENÚNCIES I RECLAMACIONS
Recepció de denúncies i reclamacions en matèria de consum

Recepció de denúncies, reclamacions i queixes dels/les consumidors o usuaris i remissió a les entitats o organismes corresponents.

Remissió al Centre Europeu del Consumidor de les reclamacions que puguin tenir els/les consumidors i usuaris de la nostra ciutat vers qualsevol empresa dins l’àmbit de la Comunitat Europea.

Les denúncies, reclamacions i queixes s’han de presentar per escrit al registre general de documents de l’Ajuntament, en qualsevol dels centres habilitats de l’OIAC, vegeu localització i horaris de les oficines d'Informació i Atenció Ciutadana.

També es poden presentar via telemàtica en el suposat que la persona consumidora disposi de certificat de signatura electrònica a través de la Seu Electrònica 

Oficina Municipal d'Informació de Consum
  • Àrea de qui depèn:

    Promoció i Ocupació

  • Adreça:

    C. Ciutadans, 2-4
    17004 - GIRONA

  • Telèfon:

    972 419 025

  • Fax:

    972 419 499

  • Horari:

    De dilluns a divendres
    de 9 h a 13 h

  • A/e:
  • Web:
Veure en el plànol: