Promoció Econòmica,
Desenvolupamnt Local i
Turisme

Àrea de Promoció Econòmica, Desenvolupament Local i Turisme

L’Àrea de Promoció Econòmica, Desenvolupamnt Local i Turisme centralitza les principals activitats i serveis que han de promoure la reactivació econòmica i que alhora són eixos estratègics de la ciutat com el turisme, el comerç i l'empresa.

Responsables polítics


Glòria Plana i Yanes - CIUSra. Glòria Plana i Yanes
Tinenta d'alcaldia de l'Àrea de Promoció Econòmica, Desenvolupament Local i Turisme

e-mail - Tel. 972 419 000 (centraleta) + Ext. 3650
Bloc Twitter Facebook
 

Competències de l'àrea

PROMOCIÓ ECONÒMICA

1. Planificació estratègica
2. Observatori socioeconòmic
3. Consell econòmic i social/ Agència promoció econòmica
4. Programes desenvolupament local
5. Foment del sector de la industria
6. Programes captació inversions
7. Programes i projectes europeus de promoció econòmica i desenvolupament local
8. Innovació i Recerca
9. Formació continuada
10. Temps de flors


EMPRESA

1. Promoció empresarial
2. Economia de proximitat
3. Foment de l'emprenedoria
4. Cooperativisme


COMERÇ

1. Promoció del comerç
2. Dinamització comercial
3. Associacions de comerciants
4. Mercats i fires al carrer
5. Mercat municipal d'abastaments
6. Mercagirona


TURISME

1. Planificació i gestió estratègica del turisme
2. Promoció turística i congressual
3. Turisme de negocis : captació i organització
4. Desenvolupament, promoció i creació de productes i recursos turístics
5. Congressos
6. Girona City Convention Bureau
7. Informació i atenció al visitant : Oficina de Turisme i Punt de Benvinguda

Bàner de la Xarxa Gironina per la Reforma Horària

Notícies

L'Ajuntament de Girona crea una nova xarxa per impulsar el sector de la construcció
24/02/2017  |  El projecte "Construcció connectada" té com a objectiu reconvertir aquest àmbit a partir de la innovació i la sostenibilitat. La iniciativa es portarà a terme durant el 2017 i hi participen diferents entitats, institucions i agents d'aquesta branca productiva.
Girona participa al congrés de primavera de l'European Cities Marketing a Gdansk
22/02/2017  |  Des d'avui i fins divendres més de 200 professionals debatran el futur del "city marketing" i la gestió del turisme.
La trobada permetrà fer un intercanvi d'experiències sobre la targeta turística, que Girona està estudiant implantar.
Àrea de Promoció Econòmica, Desenvolupament Local i Turisme
Veure en el plànol: