Promoció Econòmica,
Desenvolupamnt Local
Turisme i Ocupació

Pla Estratègic de Turisme de Girona

El Pla Estratègic de Turisme de Girona té per objectiu definir i activar l’estratègia turística de la ciutat i el seu entorn pels propers 5-6 anys, presentant el model turístic que es vol assolir per tal de potenciar les diferents activitats econòmiques vinculades al turisme i vertebrar una oferta turística sostenible i de qualitat.

L’elaboració d’aquest pla s’ha dut a terme per una UTE conformada per l’Institut d’Estudis Turístics (INSETUR) de la Universitat de Girona i les consultories Joan Manuel Ribera i Advanced Leisure Services, i s’ha estructurat en quatre grans fases (anàlisi, diagnosi, establiment de directrius estratègiques i pla d’accions).

Acció subvencionada pel Servei d’Ocupació de Catalunya en el marc dels Programes de suport al desenvolupament local.

logotips

Notícies

El turisme representa el 7,26% de l'economia de la ciutat
20/09/2018  |  La gestió intel·ligent, la sostenibilitat i l'excel·lència han de ser eixos en què es basin les actuacions a desenvolupar en els propers anys, segons el Pla estratègic de turisme que s'ha presentat aquest matí.
L'Ajuntament de Girona inicia una campanya per implicar la ciutadania en el Pla estratègic de turisme
06/03/2018  |  Els gironines i les gironines podran donar a conèixer opinions i suggeriments sobre l'activitat turística a la ciutat a través d'un formulari web.
Girona inicia els tràmits per impulsar el Pla Estratègic de Turisme
17/03/2017  |  L'objectiu del projecte és definir les directrius que regiran l'estratègia turística de la ciutat pels propers 6 anys.

Bàner de la Xarxa Gironina per la Reforma Horària

Pla Estratègic de Promoció Econòmica i Ocupació de Girona i el seu entorn urbà

Àrea de Promoció Econòmica, Desenvolupament Local, Turisme i Ocupació
Veure en el plànol: