Gestió Documental,
Arxius i Publicacions

Arxiu municipal de Girona (AMGi)

L'Arxiu Municipal el configuren dues grans seccions, en funció de l’antiguitat de la documentació:

  • L'Arxiu Administratiu, que desenvolupa també el sistema de gestió documental de l’Ajuntament, acull i gestiona els documents que provenen de les oficines municipals i que, atesa la seva vigència, són d’utilitat directa tant per a l’Administració municipal com per garantir els drets de la ciutadania.
  • L'Arxiu Històric, que acull i gestiona els documents (a partir fonamentalment del segle XIV) que, prèvia avaluació i selecció, han estat conservats per tal de deixar constància i testimoni de l’actuació municipal. Custodia també els fons i les col·leccions documentals de particulars, entitats i organismes vinculats a la ciutat de Girona.

Reproducció de documents:

Arxiu municipal de Girona (AMGi)
  • ARXIU HISTÒRIC:

    Placeta de l'Institut Vell, 1
    17004 - GIRONA

    Telèfon: 972 221 545

    Fax: 972 202 694

    Horari (setembre a juny):
    Dilluns, dijous i divendres de 8 a 15 h
    Dimarts, dimecres de 8 a 15 i de 16 a 19 h
    Dissabtes de 9 a 14 h

    Horari d'estiu (juliol i agost):
    De dilluns a divendres de 8 a 15 h

  • ARXIU ADMINISTRATIU:

    Plaça del Vi, 1
    17004 GIRONA

    Telèfon: 972 419 434

    Fax: 972 010 204

    Horari (tot l'any):
    De dilluns a divendres de 8 a 15 h 

  • A/e:
  • Web:
Veure en el plànol: