Beques i subvencions

Subvenció pel transport adaptat

Bases en període d'informació pública. Pendent de la publicació de la convocatòria on s'hi establirà el termini de presentació de sol·licituds.

Subvenció destinada a col·laborar en el transport adaptat porta a porta, a la ciutat de Girona, de persones discapacitades amb problemes de mobilitat o persones grans amb dependència, per tal de facilitar el seu accés als serveis socials d’atenció especialitzada o aquells altres que permetin garantir o afavorir la seva integració en l’entorn, per a l’any 2017 .

Despeses subvencionables

Seran subvencionables els serveis de transport adaptat realitzats durant l'any 2016, a persones discapacitades amb mobilitat reduïda o persones grans amb dependència, empadronades a la ciutat de Girona.

No són despeses imputables a aquestes subvencions les d’adquisició, adaptació i/o amortització dels crèdits destinats a l’adquisició de vehicles ni les despeses financeres.

Es consideren despeses imputables a aquestes subvencions les que repercuteixen en el cost de la prestació dels serveis, entenent en qualsevol cas que no es finançarà el 100% del cost total de les despeses que aquest serveis generin.

Entitats beneficiàries

Poden concórrer a la convocatòria de subvencions objecte d’aquestes bases les entitats que realitzen transport adaptat, porta a porta, a persones discapacitades amb problemes de mobilitat reduïda o persones grans amb dependència, empadronades a la ciutat de Girona.

Presentació de sol·licituds

El termini de presentació de les sol·licituds i de la documentació necessària serà a partir del quinzè dia de la publicació en el Butlletí Oficial de la Província (BOP) de Girona de la convocatòria.

Un cop publicada la convocatòria, les entitats hauran de presentar les sol·licituds en el model normalitzat que estarà a disposició dels sol·licitants a la seu electrònica de l’Ajuntament de Girona, en el termini establert, i segons el que estableix la normativa vigent:

El 2 d'octubre de 2016 va entrar en vigor la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques que obliga totes les entitats a relacionar-se amb les administracions públiques per mitjans electrònics i, per tant, disposar necessàriament d’un certificat general que representi l’organització. Aquesta relació electrònica fa referència tant a les notificacions com a la presentació de documents i sol·licituds a través de registre.

Això implica que totes les sol·licituds i documentacions que s’adrecin a l’Ajuntament s’ha de realitzar obligatòriament mitjançant el registre electrònic.

Cal que, com entitat, s’obtingui un certificat o signatura digital.

El certificat o la signatura digital és un document en format digital que serveix per identificar una persona física o jurídica a la que se li assigna una clau per poder realitzar tràmits amb les administracions de manera electrònica. Té un valor legal equivalent al de la signatura manuscrita. El certificat o la signatura digital, s’haurà de sol·licitar a través del web de la Fábrica Nacional de Moneda y Timbre (FNMT) https://www.sede.fnmt.gob.es/ca/certificados, que és una “entitat certificadora.

L’entitat haurà d’acreditar la titularitat de forma presencial en alguna de les Oficines de Registre . Finalment, es farà una descàrrega del certificat via internet i es realitzarà una còpia de seguretat del certificat.

La presentació de les sol·licituds implica la plena acceptació d’aquestes bases i dels requisits i obligacions que s’hi recullen.

Justificació

El termini de justificació finalitzarà el dia 17 de febrer de 2018.

Serveis Socials i Habitatge
  • Àrea de què depèn:

    Àrea d'Igualtat, Drets Socials, Treball, Joventut i Seguretat
    Regidoria de Serveis Socials, Habitatge i Seguretat

  • Adreça:

    Pl. del Vi, 1
    17004 - GIRONA

  • Telèfons:

    972 419 404 
    972 419 492

  • A/e:
  • Web:
  • Horari:

    De dilluns a divendres de 8 a 15 h.

Veure en el plànol: