Beques i subvencions

Subvenció pel transport adaptat

Convocatòria tandada.
El termini de presentació de sol·licituds va ser el 23 de novembre de 2018.
El termini de justificació va ser el 15 de gener de 2019.

Subvenció destinada a col·laborar en el transport adaptat porta a porta, a la ciutat de Girona, de persones discapacitades amb problemes de mobilitat o persones grans amb dependència, per tal de facilitar el seu accés als serveis socials d’atenció especialitzada o aquells altres que permetin garantir o afavorir la seva integració en l’entorn, per a l’any 2018 .

Despeses subvencionables

Seran subvencionables els serveis de transport adaptat realitzats durant l'any 2018, a persones discapacitades amb mobilitat reduïda o persones grans amb dependència, empadronades a la ciutat de Girona.

No són despeses imputables a aquestes subvencions les d’adquisició, adaptació i/o amortització dels crèdits destinats a l’adquisició de vehicles ni les despeses financeres.

Es consideren despeses imputables a aquestes subvencions les que repercuteixen en el cost de la prestació dels serveis, entenent en qualsevol cas que no es finançarà el 100% del cost total de les despeses que aquest serveis generin.

Entitats beneficiàries

Poden concórrer a la convocatòria de subvencions objecte d’aquestes bases les entitats que realitzen transport adaptat, porta a porta, a persones discapacitades amb problemes de mobilitat reduïda o persones grans amb dependència, empadronades a la ciutat de Girona.

Presentació de sol·licituds

El termini de presentació de sol·licituds va ser el 23 de novembre de 2018.

Un cop publicada la convocatòria, les entitats hauran de presentar les sol·licituds en el model normalitzat que estarà a disposició dels sol·licitants a la seu electrònica de l’Ajuntament de Girona, en el termini establert, i segons el que estableix la normativa vigent:

El 2 d'octubre de 2016 va entrar en vigor la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques que obliga totes les entitats a relacionar-se amb les administracions públiques per mitjans electrònics i, per tant, disposar necessàriament d’un certificat general que representi l’organització. Aquesta relació electrònica fa referència tant a les notificacions com a la presentació de documents i sol·licituds a través de registre.

Això implica que totes les sol·licituds i documentacions que s’adrecin a l’Ajuntament s’ha de realitzar obligatòriament mitjançant el registre electrònic.

Cal que, com entitat, s’obtingui un certificat o signatura digital.

El certificat o la signatura digital és un document en format digital que serveix per identificar una persona física o jurídica a la que se li assigna una clau per poder realitzar tràmits amb les administracions de manera electrònica. Té un valor legal equivalent al de la signatura manuscrita. El certificat o la signatura digital, s’haurà de sol·licitar a través del web de la Fábrica Nacional de Moneda y Timbre (FNMT) https://www.sede.fnmt.gob.es/ca/certificados, que és una “entitat certificadora.

L’entitat haurà d’acreditar la titularitat de forma presencial en alguna de les Oficines de Registre . Finalment, es farà una descàrrega del certificat via internet i es realitzarà una còpia de seguretat del certificat.

La presentació de les sol·licituds implica la plena acceptació d’aquestes bases i dels requisits i obligacions que s’hi recullen.

Justificació

El termini de justificació de la convocatòria 2018 va acabar el dia 15 de gener de 2019.

Igualtat, Drets Socials i Habitatge
Veure en el plànol: