Tecnologia
i telecomunicacions

Girona, capital del Social Media

Girona, capital del Social Media
 

Presentació

La ciutat de Girona es va marcar com a objectiu, fa dos anys enrere, d’esdevenir una capital de referència de la cultura, la música, la gastronomia i el turisme a dins i fora de les nostres fronteres. En aquest temps s’han dedicat enormes esforços per tal d’assolir aquest objectiu, una feina que ha anat acompanyada per una voluntat d’esdevenir també pioners en la comunicació 2.0, per acostar tota la informació d’alt valor als nostres conciutadans, ja sigui a través de pàgines web, xarxes socials, aplicacions mòbil, desenvolupant un potent projecte de Smart City o procurant millorar la transparència i les dades obertes de l’administració.

Seguint amb aquesta voluntat d’esdevenir referents, ens hem plantejat oferir el “Girona Social Seminar”, tres seminaris dedicats a les xarxes socials impartits per professionals de reconegut prestigi, experiència i trajectòria, per aportar un coneixement profund d’unes eines que ho han revolucionat tot. En aquest cas, parlem de Twitter (20 de març), Instagram (22 de maig) i Facebook (25 de setembre).

El Palau de Congressos de Girona, pol d’atracció congressual de la ciutat, serà l’epicentre d’aquests seminaris que van dirigits especialment a professionals del sector, comunicadors, empreses i administracions, indistintament del punt on es trobin del seu desenvolupament en social media. Amb tot, els seminaris també estan oberts a totes aquelles persones que els pugui resultar interessant. Es tracta, doncs, d’una oportunitat única per aprendre amb els millors, d’adquirir nous coneixements i eines, d’acabar‐se decidint per apostar‐hi si encara es té el dubte i també per fer una extens networking amb tots les professionals que s’hi trobaran per compartir així opinions, estratègies, consells i oportunitats de nous vincles i negocis.

Aquests seminaris, organitzats amb l’estreta col∙laboració del Patronat de Turisme Costa Brava Girona, responen a l’aposta que fa l’Ajuntament de Girona amb les noves tecnologies i, especialment, en les xarxes socials, com a mitjà per a oferir una informació segmentada, especialitzada, transparent e immediata.

Totes les sessions seran al matí, entre les 9 i les 14 hores, amb un coffe break pel mig, al Palau de Congressos de Girona, a un preu de 20 € per Seminari. S’ha procurat fer un preu assequible per a totes les butxaques i, alhora, oferir un descompte del 10 € per la inscripció als 3 seminaris.

Girona, capital del Social Media
www.gironain.cat