Oficina de Comunicació, Documentació i Màrqueting

L’Oficina de Comunicació, Documentació i Màrqueting és el servei encarregat de donar a conèixer l’activitat de l’Ajuntament de Girona mitjançant diferents canals. L’oficina s’encarrega de la gestió del web municipal, de la imatge i el disseny gràfic, de xarxes socials, edició del butlletí electrònic setmanal, de l'agenda d'activitats de la ciutat al web, del Consell Participatiu per a la Llengua i sobretot de la relació amb els mitjans de comunicació.

Notícies

L'Ajuntament de Girona crea una nova xarxa per impulsar el sector de la construcció
24/02/2017  |  El projecte "Construcció connectada" té com a objectiu reconvertir aquest àmbit a partir de la innovació i la sostenibilitat. La iniciativa es portarà a terme durant el 2017 i hi participen diferents entitats, institucions i agents d'aquesta branca productiva.
El Museu del Cinema projectarà vint curtmetratges d'alumnes de l'Escola Superior de Cinema i Audiovisuals
24/02/2017  |  La mostra "Pantalla Oberta" es podrà veure des d'avui fins al 28 de maig.
L'Ajuntament de Girona retorna una partida de lledoners en mal estat
24/02/2017  |  Des del consistori es treballarà perquè, malgrat aquest fet, es mantingui la data prevista de finalització de la plantació d'aquest any
L'Ajuntament de Girona obre una nova convocatòria de beques d'allotjament en residències universitàries
23/02/2017  |  El termini de presentació de sol·licituds finalitza el 31 de març i es pot optar a tenir ajudes per a les residències d'estudiants del grup SIRESA de Girona i de la plaça de Lesseps de Barcelona.
Subscripció als Butlletí  general de l'Ajuntament de Girona
Oficina de Comunicació, Documentació i Màrqueting
Veure en el plànol:
www.gironain.cat