Oficina de Comunicació,
Documentació i Màrqueting

Oficina de Comunicació

L’Oficina de Comunicació és el servei encarregat de donar a conèixer l’activitat de l’Ajuntament de Girona mitjançant diferents canals. L’oficina s’encarrega de la gestió del web municipal, de la imatge i el disseny gràfic, de xarxes socials, edició del butlletí electrònic setmanal, de l'agenda d'activitats de la ciutat al web i sobretot de la relació amb els mitjans de comunicació.

Notícies

La Mercè acull l'esmorzar literari de Sant Jordi 2018
23/04/2018  |  L'Ajuntament de Girona agafa el relleu de la Generalitat de Catalunya en l'edició d'aquest any.
Girona commemora el canvi de nom de la plaça de l'U d'Octubre de 2017
21/04/2018  |  L'acte d'aquest migdia s'ha centrat en el record dels fets de l'1 d'octubre a la ciutat i en l'homenatge a la ciutadania que hi va participar.
L'Ajuntament de Girona crea un decàleg de bones pràctiques turístiques
20/04/2018  |  L'objectiu del document és compatibilitzar al màxim l'activitat turística i la vida ciutadana.
L'Ajuntament de Girona reformarà part de la comissaria de la Policia Municipal
20/04/2018  |  Les obres consistiran principalment en l'adequació dels vestidors i de l'accessibilitat de l'edifici.
Subscripció als Butlletí  general de l'Ajuntament de Girona
Oficina de Comunicació
Veure en el plànol: