Oficina de Comunicació, Documentació i Màrqueting

L’Oficina de Comunicació, Documentació i Màrqueting és el servei encarregat de donar a conèixer l’activitat de l’Ajuntament de Girona mitjançant diferents canals. L’oficina s’encarrega de la gestió del web municipal, de la imatge i el disseny gràfic, de xarxes socials, edició del butlletí electrònic setmanal, de l'agenda d'activitats de la ciutat al web, del Consell Participatiu per a la Llengua i sobretot de la relació amb els mitjans de comunicació.

Notícies

L'Espai Marfà acull dissabte la vuitena edició del Girona XL
13/12/2017  |  Unes 150 persones participaran a les jornades de la cultura hip-hop de Girona i Salt
L'Ajuntament de Girona presenta el pla d'obres municipal
12/12/2017  |  Es preveuen una setantena de projectes als diferents barris de la ciutat finançats amb el pressupost d'inversions per al 2018 i amb una modificació del crèdit del 2017 que es porta avui al Ple.
L'Ajuntament de Girona millorarà l'accessibilitat del camí escolar de l'Escola Annexa-Joan Puigbert
07/12/2017  |  S'ha aprovat inicialment el projecte d'obres i es preveu que es pugui licitar a principis de l'any vinent.
La festa de la llum Vibra és la principal novetat de la programació d'activitats per a aquest Nadal a Girona
05/12/2017  |  Hi ha prop de 300 propostes per a tots els gustos i totes les edats per gaudir de les festes a la ciutat.
L'Ajuntament de Girona renova l'aplicació d'informació ciutadana per a dispositius mòbils
05/12/2017  |  "Girona app", que és gratuïta, ja està disponible per al sistema operatiu Android i properament ho estarà per a iOS.
Subscripció als Butlletí  general de l'Ajuntament de Girona
Oficina de Comunicació, Documentació i Màrqueting
Veure en el plànol: