Oficina de Comunicació
Oficina de Comunicació
L’Oficina de Comunicació és el servei encarregat de donar a conèixer l’activitat de l’Ajuntament de Girona mitjançant diferents canals. L’oficina s’encarrega de la gestió del web municipal, de la imatge i el disseny gràfic, de xarxes socials, edició del butlletí electrònic setmanal, de l'agenda d'activitats de la ciutat al web, del Consell Participatiu per a la Llengua i sobretot de la relació amb els mitjans de comunicació.
Notícies
L'Ajuntament de Girona organitza una sessió informativa sobre les basses pluvials que s’estan recuperant i creant a la ciutat
L’acte tindrà lloc dilluns vinent, dia 29 d’abril, a les 18 h, al Centre Cívic Pla de Palau i estarà obert a tota la ciutadania.
L’Ajuntament de Girona s’adhereix a la Setmana Sense Soroll per conscienciar sobre la contaminació acústica
Amb el lema "Gaudeix el silenci", aquest any la iniciativa té com a objectiu posar en valor totes aquelles mesures permanents, actuacions i accions que permeten millorar la qualitat acústica del nostre entorn
L’Ajuntament de Girona proposa posar el nom de Josep Maria Terricabras a una plaça o carrer de la ciutat
La decisió s’ha anunciat avui coincidint amb la diada de Sant Jordi per tal d’homenatjar la tasca i la dedicació del filòsof, catedràtic i polític gironí. Sant Jordi torna al Barri Vell amb 25 parades de llibres, 12 de flors i 89 d’entitats
Persona responsable:
Sra. Sílvia Planas Dalmau
Adreça:
Plaça del Vi, 1, 1a planta
17004 - GIRONA
Telèfon:
972 419 502 - 972 419 433