Oficina de Comunicació, Documentació i Màrqueting

L’Oficina de Comunicació, Documentació i Màrqueting és el servei encarregat de donar a conèixer l’activitat de l’Ajuntament de Girona mitjançant diferents canals. L’oficina s’encarrega de la gestió del web municipal, de la imatge i el disseny gràfic, de xarxes socials, edició del butlletí electrònic setmanal, de l'agenda d'activitats de la ciutat al web, del Consell Participatiu per a la Llengua i sobretot de la relació amb els mitjans de comunicació.

Notícies

Primer pas per a la construcció del futur espai cívic de l'associació de veïns i les entitats de Palau-sacosta
26052017  |  L'Ajuntament de Girona ha aprovat definitivament el projecte, que es licitarà per 361.755'60 euros (IVA inclòs).
La Setmana del Cor torna a Girona amb més activitats que mai
26/05/2017  |  La jornada, que arriba enguany a la 21a edició, tindrà lloc del 30 de maig al 4 de juny a la ciutat.
Es conclou la vuitena edició del Projecte Rossinyol a Girona amb la participació de 60 estudiants
25/05/2017  |  L'alcaldessa de Girona, Marta Madrenas, presidirà l'acte de cloenda de l'edició 2016-2017 de l'activitat, que es farà demà, a les 17.30 h, a l'Estació Espai Jove.
El veí de Girona Francesc Ortega Monasterio fa 100 anys
25/05/2017  |  El vicealcalde de l'Ajuntament de Girona, Eduard Berloso, l'ha visitat i l'ha felicitat aquest matí.
Subscripció als Butlletí  general de l'Ajuntament de Girona
Oficina de Comunicació, Documentació i Màrqueting
Veure en el plànol:
www.gironain.cat