Serveis administratius

Serveis Administratius i de Registre

Depèn de la Regidoria de Serveis Administratius de l'Àrea d'Hisenda i Gestió Municipal. El servei està estructurat en 3 unitats:

  • Registre General: Encarregada del registre de l’Ajuntament de Girona, en la seves modalitats d’entrada i de sortida, tant físic com per mitjans electrònics.
  • Ordenances: Encarregada del conjunt de la correspondència i paqueteria de l’Ajuntament i del manteniment ordinari de la casa consistorial.
  • Estadística: Encarregada del Padró Municipal d’Habitants de la ciutat i del Registre de Parelles de Fet.
Serveis Administratius i de Registre
  • Àrea de què depèn::

    Hisenda i Gestió Municipal
    Regidoria de Serveis Administratius

  • Adreça:

    Plaça del Vi, 1, 1a planta
    17004 - GIRONA

  • Telèfon:

    972 419 000 - Centraleta
    972 419 024 - Estadística
    972 419 456 - Registre General

Veure en el plànol: